HTML

Tissot órát a Vateráról? Segítünk!

Célunk, hogy a Vaterán és más internetes felületeken megtalálható Tissot órákról lerántsuk a leplet! Eredeti? Hamis? Segítünk!

Friss topikok

Linkblog

Feketelista - akiknél nem biztonságos Tissot-t venni

2011.07.09. 01:11 tissotvatera

A lista sajnos nem teljes, és a jelenleg aktív Vatera eladókra terjed ki.

Akiktől nem vennék ( többüktől próbavásárlás során már sikerült hamisítványt vásárolnunk)

- Druskoczine

- Oraborze2011 (korabban Oravilag2010)

- TeleOra vagy FeherOra (a Seiko és Citizen órái elvileg rendben vannak)

- siko15

- ZsoltiAR

- SikKer

- rastero

Remélem, segítettem.

 

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tissotvatera.blog.hu/api/trackback/id/tr283051993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JhonnyB 2011.08.29. 12:34:21

Valamit csak ért a kezdeményezés, mert Druskoczine eltűnt a Vateráról! Viszont megjelent helyette egy zokni77 nevű felhasználó, aki szintén Zala megyei, mint ahogy az említett hölgy is, és 45 Ft-al olcsóbban hirdeti a Tissot-it, az eddigi 59.900 Ft helyett 59.855 Ft-ért. :-)

JhonnyB 2011.08.29. 20:16:39

@JhonnyB: címzett Dzsana(10) Általános kérdés a termékkel kapcsol... 2011/08/29 11:48:25
Tisztelt zokni77!
Érdeklődnék, hogy az óra eredetiségét bizonyítandóan bevállalja-e, hogy ha bevizsgáltatom, és kiderül, hogy csak egy replica, akkor a vételár és a postaköltségek visszafizetésén túl kifizeti a bevizsgálás költségét is? Írásos szakvéleménnyel 4-6.000 Ft egy ilyen bevizsgálás. Továbbá minden Tissot órára 2 év nemzetközi garancia van, nem egy! Bizonyára ezt csak elírta. Köszönettel:

- Dzsana
feladó zokni77(890) [RE] Általános kérdés a termékkel ka... 2011/08/29 15:22:24
Tisztelt Dzsana!

Én tudom mit árulok mivel nem egy sem tíz hanem több száz órát bevizsgáltattak már és mivel mind eredeti volt furcsa lenne ha az ön meg sem vásárolt óra amit véleményem szerint már másnál megvett csak az replika volt azt nálam szerette volna kifizettetni!! Látom vásárolt Tissot szíjat mástól vásárolt replika órát nem fogok én cserélni!! Ez nálam nem fog menni!
Próbálja máshol elsütni ezt a variációt!!!

- zokni77

gonger 2011.10.18. 21:14:03

Zoki77-től én is kérdeztem ma:
"Tisztelt zokni77!
érdekelne az óra fehér számlappal, bőr fekete szíj kombinációban; de kérem válaszolja meg az alábbi kérdéseimet:
-milyen gyártói garancia az, amivel nem vihetem be egy esetleges meghibásodás esetén az órát egy budapesti Tissot márkaszervízbe, a gyártói garanciára hivatkozva?
-mi a teendőm akkor, ha az automata szerkezetet át szeretném tisztíttatni? (nem lenne kényelmes emiatt levinni az órát Zala megyébe önhöz, csak azért, hogy ne veszíthessem el azt a garanciát, amit egyébként márkaszervízben nem tudok érvényesíteni)
-nem kötekedni akarok, és a fenti két kérdésemet sem azért tettem fel, de az árképzés miatt felmerül bennem a kérdés, hogy mi a különbség minőségben az Ön által hirdetett és az iOffer.com-on található feltűnően olcsó Tissot órák között?

Rövidesen jött egy rövid válasz, amiben egy kérdésemre sem válaszolt, és a stílusa egyáltalán nem volt megnyerő. Természetesen a válaszlevél elküldésére már nem volt lehetőségem, mert a vatera rendszerén tiltólistára tett, nem licitálhatok és nem üzenhetek neki! annyi baj legyen....
Érdemes átolvasni a termékleírásokat és az értékeléseket!

pmoncsa 2011.12.07. 11:06:12

Szia! Nézeget a férjem egy Tissot PRS 516 típusú órát a vaterán Edvard125 eladónál, 35eft-os kikiáltási áron, fix. 45eft-ért.
Tudnál tanácsot adni, hogyan bizonyíthatná az eladó, hogy eredeti az órája? Én megkérdeztem tőle, állja-e a bevizsgáltatás árát, ha esetleg replika, még nem kaptam választ. Mennyi ideig tart egy bevizsgáltatás, hol végzik el a leghamarabb és kb. mennyibe kerül?
Elképzelhető, hogy odakerülhet még időben a karácsonyfa alá, ha bevállaljuk a bevizsgáltatási macerát is?
Várom válaszod!
Üdv:
Szeredainé Pál Mónika

almaspite88 2011.12.11. 14:35:23

Én a JhonnyB nic év alatt lévő egyénnel szeretném felvenni a kapcsolatot! Sok érdekes dolgot ír itt az oldalon és lennének kérdéseim hozzá!

almaspite88 2011.12.11. 14:37:39

@JhonnyB: Ön rengeteg érdekes dolgot ír Vaterán lévő volt és jelenlegi eladókról!
Esetleg más módon fel lehet venni önnel a kapcsolatot?

athlasz 2011.12.11. 20:48:32

Üdv!
TikTakbirodalom felhasználóról nincs vkinek tapasztalata? 70 ezerért kínál egy Tissot Le Locle órát, ha eredeti érdekelne...
Köszi!

tissotvatera 2011.12.11. 23:36:06

@athlasz: az említett eladóval nincs tapasztalatunk, megérzésünk szerint az órák nagy valószínűséggel eredetik, az egyik (nem hivatalos Tissot) nagykereskedésből származhatnak és 1-2-3 éve eladatlan órák lehetnek. Erre célszerű lenne finoman rákérdezni, ha tényleg így van, megvehető az óra.
Üdv

tissotvatera 2011.12.11. 23:40:14

@pmoncsa: az illető nem szerepelt eddig a listánkon, nincsenek egyéb eladó órái. Itt is a származásra lenne célszerű rákérdezni, amennyiben ajándékba kapta és be tudja mutatni a garanciajegyet, érdemes foglalkozni vele, amúgy a kikiáltási ár jócskán a nagyker ár alatt van.

almaspite88 2011.12.14. 15:09:38

Látom sem a "JhonnyB" sem "tissotvatera" név alatt lévő személy nem szeretne velem kommunikálni?
Miért?

tissotvatera 2011.12.14. 17:56:20

@almaspite88: JohnnyB nevében nem beszélhetek, az oldal üzemeltetői viszont igyekeznek a lehetőségekhez mérten kommunikálni.

almaspite88 2011.12.15. 18:36:32

Köszönöm!
A kérdés az hogy az oldal üzemeltetője ön az a "tissotvatera" ?
Köszönöm a választ!

fidorrr 2011.12.19. 08:49:29

@tissotvatera:
Üdv!

Gratula bloghoz…..

Lenne egy kérdésem! A legtöbb esetben Tissot órákkal foglalkoztok, engem viszont érdekelne, hogy a Seiko órák közt is feltűntek e hamisak, ha igen akkor jellemzően melyik típusok ezek??

Illetve ha van infó, akkor mit lehet tudni, az amazon internetes áruházról, itt mennyire jellemzőek a hamis termékek( órák )?

tissotvatera 2011.12.19. 09:31:54

@fidorrr: Arról tudunk írni, amit ismerünk. Se az Amazon áruházát se a Seiko órákat ilyen szinten nem ismerjük, így erről nem tudunk véleményt alkotni. Viszont ha bármilyen témába vágó írást, összehasonlítást talál, szívesen kitesszük az oldalra.

almaspite88 2011.12.19. 20:48:00

Akkor ha már tisztában vagyunk ki kicsoda akkor elmesélem én is a történetem!
Én vásároltam egy Tissot órát a "ZOKNI77" felhasználótól a Vatera nevű online oldalon!
Az óra értéke 210.000ft volt és természetesen bevizsgáltattam a Budapesti márkaszervizben és most jön ami a fontos a hozzászóláshoz: A termék amit a "ZOKNI77" felhasználótól vásároltam 100% Tissot órát kaptam amiről szakvéleményt kaptam!
Természetese én láttam az itt írt lejárató és szerintem teljes mértékben "hitelrontás" címszó alatt megálló sok-sok millió forintos kiesés generáló oldal.Mivel én egy budapesti ügyvéd vagyok és valamelyest pont ez a szakterületem bátorkodok felvenni a kapcsolatot az eladóval!
Gondolom önöknek nem csak elpufogtatott üres szavaik vannak hanem kézzel fogható terhelő bizonyítékok tömkelege? Amit persze bizonyítani tudnak hogy kitől-mikor-hogyan vásároltak?
Itt én csak szavakat látok és egy névsort ami csak egy irigységgel teli valakitől származik!
De erre is fény fog derülni hogy ki és milyen joggal ír bármilyen listát is?!
Nem tudom tisztában vannak-e mekkora kártérítést szoktak fizetni "hitelrontás" címszó alatt?
További sok sikert az oldalhoz!

tissotvatera 2011.12.19. 21:24:03

@almaspite88: Kedves Zokni77, amennyiben megvan a számla a vásárlásról és a bevizsgálásról, valamint az írásos szakvélemény a szerviztől, készségesen közzétesszük, utána bocsánatot kérünk.
üdvözlettel
Tissotvatera blog csapata

Carrot 2011.12.26. 00:05:18

Lett valami ebből a szakvélemény elküldésből? Mert nagyon szemezgetek ezekkel az órákkal, de nemtudom elhinni, hogy 60%-al olcsóbban is lehet adni egy ilyen órát, felmerül az emberben, mi igy az eladónál a haszon, amiben megint csak felmerül hogy jutott hozzá az órához, vagy egyáltalán eredeti-e, lehet akkor valamit tudni hogy a zokni77 által kínált Tissot prc 200 as óra eredeti-e? Még ha meg is venném 40-ezerért akkoris bennem lenne a tudat, hogy lehet hogy hamis:S akkormár lehet megvennék egy hasonló árkategóriás órát egy óraüzletből(persze, én néha kételkedem hogy mindenhol eredeti dolgok vannak:D ) . Sajnos a tudat, hogy 40ezer egy hamisitvány eléggé elszomorít:S

tissotvatera 2011.12.26. 08:31:17

@Carrot: Nem lett belőle semmi, a PRC200-as órák nem eredetik, ebben 100% biztosak vagyunk.

Carrot 2011.12.26. 14:28:22

@tissotvatera: Köszönöm, akkor kerülöm a Vaterás Tissotokat, bizonytalanba nem megyek be, ennyi pénzt egy nem eredeti termékért még ha megérné is sem adnék ki, a nem biztos tudat ami bennem lenne már pont elég ahhoz hogy hanyagoljam:(

Same 2011.12.29. 16:58:25

Mindenkinek!
Minden nap tudnék venni egy karórát, ha az anyagi helyzetem megengedné!
Felháborít a Vatera a karórák terén!
Én is kérdeztem zokni77-től és természetesen le is tiltott, sőt megfenyegetett, hoy bíróság lesz a vége ezen blog íróival együtt!
Örülök, mert akkor találkozunk a bíróságon, bár lehet, hogy mégsem?
Tényleg tenni kellene valamit az ilyen emberek ellen!................

zsoolti 2011.12.29. 23:21:02

sziasztok!

Ha valaki aukciós oldalon szeretne új órát, ékszert és egyéb nem egyszerűen beazonosítható dolgot venni természetesen jutányos áron az ne számítson arra, hogy nem replikát vagy hamisat fog kapni.
2 évvel ezelőtt Törökországban vettem egy automata Porsche Design órát majdhogynem fillérekért ami azóta is szeretek hordani és működik pedig nem vártam tőle csodát!
Én kaptam egy eredeti Tissot órát az
Orex-ből, imádom :) de elgondolkoztam, hogy rendeljek egyet harmadáron, természetesen nem fogok csodát várni. Hamár 2-3 évet működik már öröm-boldogság van!! Felesleges elvinni bevizsgáltatni mert csak pénzkidobás.

Same 2011.12.30. 07:16:40

A REPLIKA NEM HOGY K�-H�OM �ET, DE K�-H�OM NAPOT SEM BIZTOS, HOGY M��IK!
Ismer� vett Breitlinget �az esti lev�l ut�reggel m�nem j� az automata Breitlingje!

zsoolti 2012.01.03. 06:05:28

Same!

Sajnos mindenből ki lehet fogni a rosszat.
5 évig dolgoztam egy szórakoztató elektronikai cégnél mint szerviz ügyintéző.
Szerinted mikor kifizetett egy ügyfél 700e ft-ot egy 55" led tv-ért és hozta vissza 1 hét múlva hogy foltos az kijelző, na az szopás... :D pedig minőséget vett.
A replika órák egyik fő vonzereje, hogy laikusok számára mások eredtinek mondhatják mégha nincs is egy IGAZIRA pénzük.
Nem támogatom a replikák adás-vételét mert más emberek szellemi termékét adják töredék áron. De sajnos itt M.o.-on egy normál ember 100-120e forintos fizetéséből nem fog tudni megvenni pl. egy PRC200as eredeti új órát mert az neki komoly anyagi megterhelés, de mint tudjuk ha valamit szeretnénk... így ezért tűnik jó megoldásnak a replika.
Egy valamit kiemelnék! NE EREDETI ÓRAKÉNT HIRDESSE!!!!

tissotvatera 2012.01.03. 10:56:32

@zsoolti:
Kedves zsoolti, a hozzászólása igen távol áll oldalunk filozófiájától! Sok embernek nincs pénze rózsadombi luxusvillára, és ezért olyan helyen él, amit megengedhet magának. Órából is már 5e ft-tól lehet kapni minőségi, márkás órákat, mindenki vehet olyat, amit megengedhet magának. A hamis óra hamis embereknek készül. Abban igaza van, hogy a hamis órát eredetiként árulni aljasság. Ugyanakkor hinni abban, hogy egy 1/3 áron (tömegesen) kínált óra eredeti lehet, naivitás.

Boom74 2012.01.22. 11:02:33

Sziasztok!

A filozófiátok majd minden elemével egyet tudok érteni. Azt viszont mint saját vélemény leírnám, hogy sok márkásnak mondott eredeti óra közel sem ér annyit, amennyiért kínálják azt. Én is szeretem a szép és megbízható órákat, de sosem adnék ki egyikért sem kétszáz ezernél többet mert egyik sem ér annyit. Persze aki nem tudja mire költeni a pénzét az már csak a státusz miatt is megveszi, tegye! A replika óráknak vagy bármilyen termék jó minőségű utánzatainak számomra az lehet az előnye, hogy a méregdrága termékeket gyártók észbe kapjanak és ne a gyártási költségeik százszorosáért akarják eladni a termékeiket. Persze megmosolyogtató ha valaki egy replika órával próbálja játszani az eszét, de számomra ugyanilyen mókás ha valaki a drága órájával villog, hátha komolyan veszik. Szóval ezzel nem szeretnék senkit sem megbántani, csak valahol az arany középutat kéne megtalálni a minőségi termékek áraiban. Még mielőtt valaki megvádolna, hogy csak az irigység szól belőlem az drága órákkal kapcsolatban elmondom hogy szerencsére megengedhetnék magamnak több nagyon drága órát is, de számomra ezek nem érnek annyit amennyiért kínálják őket. Sok számomra szép és megbízható órám van de mind jóval kétszáz ezer alatt. Ez csak egy vélemény volt és újra csak leírom hogy senkit sem akartam bántani ezzel.

Boom74 2012.01.22. 11:07:48

Még egy szösszenet. Gondolom sokan írhatják most hogy eszmei érték is van. Persze van. Ha egyedi termékről beszélünk amelyből csak 1-2db-ot csináltak akkor van eszmei értéke és akkor valakik számára érhet sokat. De egy sorozatgyártásban készült termék esetében szerintem felesleges eszmei értékről beszélni, tehát a méregdrága ár sem indokolt.

tissotvatera 2012.01.22. 17:40:24

@Boom74: Köszönjük a véleményt. Azt gondoljuk, aki nem engedheti meg magának az eredeti óra megvásárlását, azt senki se kényszeríti, hogy ezt mégis megtegye. Az óra luxus termék, de márkás, eredeti jó minőségű anyagokból már 10-15e ft-ért kaphatók.

Boom74 2012.01.22. 18:04:24

@tissotvatera: Ez is igaz. Senki sem kényszeríti a replika órát vásárlókat hogy ezt tegyék... sajnos a társadalmunk - főleg itt Magyarországon - várja el hogy márkás drága holmit viseljen az, aki azt szeretné hogy fontos és menő embernek kezeljék. Ez fokozottan érvényes az órákra. Mert amíg egy autónak az esetleges kényelmi extráiért elkérik a több pénzt, addig egy óra mi extrát tud az idő mutatásán kívül? Most lehet itt írni az egyes kronográfos funkciókat meg automata szerkezeteket, de valljuk be, egyik sem indokolná hogy akár több milliót is elkérjenek érte. Az autós párhuzam természetesen azért itt is meglehet, mert márkajelzés leírása nélkül is ismerjük, melyek azok a nálunk menő autómárkák amelyek a tudásukhoz képest vagy más hasonló (vagy még jobb!) tudású olcsóbb autóhoz képest túl vannak árazva (német vs. japán autók).
Szóval azt gondolom hogy sajnos itt nálunk van létjogosultsága a replikáknak, de én is azt gondolom hogy aki nem áll úgy anyagilag (vagy csak más az értékrendje) az inkább hagyja a replika órákat és válasszon helyettük megbízható 15-20 ezres kategóriából ahogy te is írod. A replika órák eredetiként való értékesítése pedig szerintem is elítélendő.

belga192 2012.05.18. 14:16:58

Sziasztok mindenkinek!Kisbuddha!Nem osztom a véleményed,magyarba bizony nagyon fontos a látszat.Többeket ismerek akiknél kong a hűtő,és a hiteles autóval menöznek.Más részről-ahogy mondani szokták:ha nincs rajtad ruhában,ékszerben min 5guri+Audi,Mercedes stb szóba sem állnak veled.Egyéb hátszélről nem beszélve.

tissotvatera 2012.05.24. 12:02:06

@kisbuddha:
egy frissített listánkon már szerepel a nevezett felhasználó.

tissotvatera 2012.05.24. 12:04:33

@belga192: Nem szorosan ide való de nekem az a fura hogy akinek nincs audija az mindenáron ott akar megjelenni, ahol audi nélkül nem állnak szóba vele. Körül kell nézni, ezen kívül is elég tág a világ, rengeteg helyen meg azokkal nem állnak szóba, akin hamis óra virít, és szerintem ez inkább így van rendjén.

bezzegapa (törölt) 2012.09.26. 10:50:58

No, végigolvastam a fentieket. Régóta foglalkozok órákkal, inkább antik darabokat veszek-adok, de inkább csak veszek. Pár éve voltam Thaiföldön és Kambodzsában, és persze ott az emberre ráborul a hamis órák kínálata, skeleton, tourbillon, limitált szériás csodák kilóra, őrület már a látvány is. Vettem egy pár darabot. A vetrára feltettem egyet, jeleztem, hogy replika, és a vatera törölte az aukciót mondván, hogy raplikát nem lehet árulni. Ehhez képest most megint tele van ezekkel a vatera.
Ahány óra annyi hibalehetőség, 10-ből egy működik rendesen, többségük már a próba alatt elromlik (tipikusan rossz pl. a stopperek gombja). Járástartalék szempontjából a háromból csak az egyik tag monaco állja a sarat, a többi reggelre megáll. A szerkezetük nem egyforma, de mind gagyi természetesen. Csak a panerai ferrari vízálló, a többi szépen úszik belül is.
A reptéren volt a Tag Heuer shop, és ott sírva röhögtem az árakon, mert soha nem lesz ennyi pénzem órára. Igen, az üzleti világban kell, hogy az ember figyeljen a részletekre, és megvegye a tutit, ott már tényleg kínos lenne egy gagyi. Sima átlag alatti fizuból viszont úgysem lesz zsém tag-ra, soha. De épp ezért jó, hogy hamisítva mégis elérhető. Akkor is, ha ez jogilag, erkölcsileg kifogásolható.
Nem hiszem, hogy minden replika tulaj audinak akarja mutatni a trabantot, hisz nyilvánvaló, hogy egy diáknak, vagy egy közalkalmazottnak nincs milliós karórája. Inkább az a lényeg, hogy ezek az órák szépek, esztétikusak, és ennyi elég is ahhoz, hogy felvegyem, amikor jól esik.
Részemről inkább a régi, mechanikus svájci német, angol órákra szavazok, szeretem, hogy reggel fel kell húzni, és akkor is pontosak, van történetük, érettek, patinásak. Ha féltem őket, akkor felveszek egy replikát, és nem érdekel, ha pl. evezés, pakolás, bringázás közben odaverem. A 6 replika órából egyet (replikaként) eladtam, kettőt elajándékoztam. A maradékból kettőt hordok, az utolsót meg a gyerek egy évesen szétverte egy játék fa-kalapáccsal. Kicsit szomorú voltam, mert szép volt.

TommyGun77 2013.01.25. 10:18:55

Én Teleoratól vettem Citizent igaz nem a Vaterán keresztül és teljesen eredetit sikerült venni.

Albert_K 2013.07.03. 11:02:26

sziasztok!

az oraportal.hu oldalon néztem egy PRS 200-ast 82 ezerért, sbtiktak felhasználónál, név telefonszám megadva, órát már láttam élőben is, de nem tudom eldönteni! Mi a véleményetek, eredeti? Eladóról esetleg?
süti beállítások módosítása