HTML

Tissot órát a Vateráról? Segítünk!

Célunk, hogy a Vaterán és más internetes felületeken megtalálható Tissot órákról lerántsuk a leplet! Eredeti? Hamis? Segítünk!

Friss topikok

Linkblog

siko15 -nél már az értékeléseken is látszik, mi van...

2011.07.15. 01:01 tissotvatera

Persze továbbra is vígan árulhatja :(

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1458027884

Értékelő: hegyimacso(3) Dátum : 2011/07/09 01:20:19 Termékkód: 1449569035 Eladó
Negatív vélemény: Nem olyan órát küldött, amilyet megrendeltem, hanem annak valami kétséges (hozzá hasonlító, de nem
egyező) mását. Miután aggályaimat kifejeztem, és telefonon beszéltünk együttműködést tanúsított, ám
tettekre nem került sor. Most a pénzemért harcolok, hogy legalább azt visszakapjam. Az árverés
befejezése, és a jelen minősítés között, több, mint három hónap telt el. Sajnálom, hogy ezt kell
mondanom, de SENKI NE VEGYEN TŐLE SEMMIT!
Az értékelő szerint az adásvétel létrejött.
Az értékelt szerint az adásvétel létrejött.
Értékelő: ironfist007(23) Dátum : 2011/06/13 22:01:55 Termékkód: 1458027884 Eladó
Negatív vélemény: Az óra egyértelműen hamisítvány volt. Szállítás előtt rákérdeztem, hogy valódi-e és igen választ
kaptam. Ezek után mégis jól láthatóan hamis volt az óra. Az eladó a pénzt visszaadta, ezzel nem volt
probléma.
Az értékelő szerint az adásvétel nem jött létre.
Az értékelt még nem készített visszajelzést az adásvételről.

Bár nem Tissot:

Értékelő: nagyera63(3) Dátum : 2011/06/26 18:35:06 Termékkód: 1457237631 Eladó
Nagy csalódást okozott a vatera, mert az eladói között (lásd az én példámat) vannak olyan tagok is,
akik hamisított,gagyi dolgokat árulhatnak. Ezek után én is bizalmatlan lettem.Kétszer is meg fogom
gondolni,hogy rendelek-e mégegyszer itt,és az ismerőseimnek sem fogom jó szívvel ajánlani a vaterát.
Az értékelő szerint az adásvétel nem jött létre.
Az értékelt még nem készített visszajelzést az adásvételről.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tissotvatera.blog.hu/api/trackback/id/tr173068736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruprecht 2011.07.22. 21:04:37

A Vatera nem foglalkozik ezekkel, mert:
- nem érdekli?
- nem érdeke?
- nincs rá kapacitása?
- nem is tudja, nincs negatív értékelés figyelés, és nem érkezett "hivatalos panasz"?
Fura.
süti beállítások módosítása